Tort raw vegan de ciocolata si portocale


Yummy!!!

Arome de poveste

Tort raw vegan de ciocolata si portocala

_DSC8483Tort raw vegan de ciocolata si portocale

Tort raw vegan de ciocolata si portocale

Un delicious tort raw vegan in care am imbinat aroma parfumata de portocala cu cea intensa de ciocolata. Rezultatul? Un deliciu!

Am facut tortul intr-o forma de 28 cm si  am folosit urmatoarele ingrediente:

Blat:

  •  200 gr migdale
  • 50 gr nuca
  • 250 gr smochine
  • 5 linguri ulei cocos
  • 3 linguri apa plata

Crema ciocolata:

  • 250 gr caju
  • 4-5 linguri cacao alcalinizata
  • 5 linguri sirop agave (sau dupa gust)
  • 1/2 lingurita pudra vanilie
  • 1/2 cana apa plata

Crema portocale:

  • 250 gr caju
  • 2-3 linguri sirop agave (sau dupa gust)
  • 1/2 cana suc portocale

Décor:

  • migdale
  • fulgi migdale
  • pudra roscove
  • coacaze rosii

Cum am procedat:

Pentru blat: am lasat smochinele la hidratat intru-un vas cu apa pentru 2 ore, apoi am scos coditele de la smochine si le-am pus impreuna cu migdalele si nuca in robotul cu lama S si le-am macinat.  Pentru a usura munca robotului am pus si apa si uleiul…

Vezi articol original 136 de cuvinte mai mult

One thought on “Tort raw vegan de ciocolata si portocale

Lasă un răspuns

