Budinca din amarant cu mango, ananas, banane si ciocolata


wow….cred ca voi incerca sa realizez aceasta reteta!🙂 …wish me luck !

Arome de poveste

Budinca din amaranth cu mango, ananas si ciocolata

Budinca din amaranth cu mango, ananas si ciocolata

Budinca din amaranth cu mango, ananas si ciocolata

Budinca din amaranth cu mango, ananas si ciocolata

Amarntul face parte din categoria semintelor, seminte care sunt foarte micute. Amarantul se poate adauga ulterior in mancaruri dar aveti grija la faptul ca creaza o masa gelatinoasa. Are o textura asemanatoare cu grisul, si este potrivit pentru budinci sau supe.

De data aceasta am ales sa fac o budinca cu fructe exotice si ciocolata.

Pentru 4 portii generoase de budinca am folosit:

  • 150 gr amarant fiert
  • 4 linguri miere/sirop agave/sirop artar sau dupa gust
  • 1 mango bine copt (650 gr)
  • 2 banane bine copate
  • 1/2 lingurita scortisora
  • 4 lingurite cacao/carob sau dupa gust
  • 1 lingurita maca
  • 1/2 ananas (250 gr)
  • 8 lingurite fulgi de cocos
  • 40 gr goji
  • sucul de la jumatate de mandarina/portocala

Cum am procedat:

Am pus amarantul intr-o sita si l-am spalat bine cu apa rece.

Am pus aproximativ 500 ml apa la fiert iar cand a dat in clocot am adaugat amarantul si am lasat la fiert…

Vezi articol original 196 de cuvinte mai mult

5 thoughts on “Budinca din amarant cu mango, ananas, banane si ciocolata

Lasă un răspuns

