Despre coliere si bijoux


Buna seara!

Azi nu va dau nici o reteta, nu va scriu despre mancare! Va scriu despre bijuterii, coliere, cercei sau bratari! Am inceput sa devin oarecum „dependenta” de coliere mari, colorate, cu pietre sau fara🙂. Si de bratari masive sau cercei de toate tipurile…am avut aceasta tendinta acum vreo 10/12 ani cand locuiam la Londra insa mi -a trecut dupa vreo 4 ani. Si iar mi-a venit aceasta boala acum.

Cum au inceput din nou sa se poarte colierele, am inceput sa imi iau din nou, sa imi refac (ca sa spun asa) colectia🙂. Si ce credeti ca am facut? Am inceput sa cumpar de la Zara, de la Promod…preturi un pic piperate evident insa merita tot efortul! Le ador pur si simplu🙂.

Insa nu m-am oprit aici, am tot scotocit pe net si am gasit ceva site-uri de prin China unde, spre surprinderea mea, am regasit multe din colierele pe care le vazusem prin magazine aici in Italia sau online (gen mango, hm etc). Aici in Italia in magazin, un colier mai special, mai plin de pietre si sclipitor costa cam 25/30 € (dar si mai mult), pe aceste site-uri costa 3-8 euro :)! hmm, a very good deal or not?

Deci mi-am facut 2 comenzi, una deja a venit si va pun si pozele sa le vedeti. Sper sa va placa!

unnamed

unnamed (1)

unnamed (2)

unnamed (3)Mai am o comanda de asteptat, cred ca ajunge cam in 2-3 saptamani pentru ca a fost inceputul anului Chinezesc si au fost inchisi de sarbatori. Insa va spun un lucru – nu am avut mari asteptari in ceea ce priveste calitatea dar am ramas surprinsa in mod pozitiv pentru ca sunt fenomenale! Exact ca cele cumparate de la Zara sau din alt magazin.

Va pun mai jos cateva coliere, bratari , cercei din urmatoarea comanda.

201206201356vqg 201301051707qll 1310688336565084212 201302281640kqd 201304230147iph

1371803261744039247 1386140606745684337

Voua va plac aceste coliere? Voi sunteti pasionate de bijuterii? Aveti vreun site special de unde luati? Ce parere aveti despre shopping online?

Cam despre asta acum, o sa va povestesc data viitoare cand voi primi comanda! Si va las un link cu un articol de la cele 2 muze de la Fabulous Muses , tot despre bijuterii!  Pentru ca de fapt este adevarat ceea ce spune: „diamonds are a girl’s best friend”! Evident real diamonds insa si cele care le imita pot fi ok daca sunt purtate cum trebuie, cand trebuie si de cine trebuie, nu credeti?

O seara buna dragelor!

11 thoughts on “Despre coliere si bijoux

    • Mersi mult rox, esti foarte draguta! Sammydress il stiu deja insa nu prea sunt seriosi – citind prin forumuri am descoperit asa ca , i will stick with Sheinside.com
      Pupici o seara frumoasa

Lasă un răspuns

