Voi ce mai mancati?


Sau mai bine zis: cum mai mancati? 

Deci in seara asa va fac o mica confesiune: am intrat la „dieta”! Oare cat ma va tine???

DSC09277Deci, cum spuneam mai sus, sunt la dieta impreuna cu sotul meu🙂 …inceputul a fost greu dar corpul acum s-a obisnuit. De fapt mananc tot ce vreau , am impus doar anumite reguli si vi le impartasesc si voua:

– redus portiile la 60/70 % fata de cum mancam inainte insa mananc aproape orice mai putin paine la greu. Inainte nu lipsea painea din post, acum reusesc si fara, poate 2 grisine.

– eliminat dulciurile (aveam mereu o mica ciocolata sau o bomboana, biscuite prin dulap) si inlocuite cu fructe. Nu de tot, macar sambata si cu un mic dulce tot ma tratez.

– scos branzeturi (nu va luati de poza de sus) in proportie de 90% ca eu eram si sunt mare fan de branzeturi. Scos si vinul, acum beau doar in weekend 2 -3 pahare.

– am scos toate micile asa zise gustari dintre mese, gustari nesanatoase evident (vezi dulciurile de care vorbeam, vreo briosa ceva…)

– prajeli nu mananc de ani de zile, la fel burgeri deci aici sunt ok🙂. Evident ca folosesc doar ulei extravirgin de masline si nu condimente grele (nicioadata nu le-am folosit). Nu mancam nici mancaruri deja facute si congelate care se pot cumpara din supermarket la discretie, gatim mereu si asta nu e usor😦.

DSC09946

Au trecut 10 zile si am dat jos un kg si jumatate, ma simt mult mai bine si usoara!!! Si totusi mananc orice, nu tin cura de slabire drastica, nu vreau asta si nu am vrut nicioadata.  Consider ca un organism sanatos trebuie sa aiba o dieta variata si sanatoasa, fara a se priva de alimente…Importanta este coerenta si totul se poate. Nu cred ca dietele drastice dau rezultate fff bune pe termen lung…eu pana acum m-am tot lasat ca sunt pofticioasa si nu m-am privat de nimic insa consider ca trebuie in sfarsit sa ma „subtiez” ca nu mai tine! Mai ales ca am vrea sa avem un bebe cat de curand si linia mea va avea de suferit in orice caz. Asa ca, mai bine previn acum decat sa redresez peste un an sau 2.

Voi? ce diete mai tineti?  Sunteti satisfacute de rezultate? ce recomandati sau ce sfat mi-ati putea da? Ahhhh da, si exercitiu sau aerobica stiu, ma inscriu din ianuarie🙂.

O seara buna si succes la diete!

olio-di-oliva1.jpg

2 thoughts on “Voi ce mai mancati?

    • Mulțumesc mult , ești o Draguta !!! Si blogul tau este super , deja l-am adăugat la blogroll, sper sa nu te deranjeze !
      Da, si eu sunt o gurmanda innascuta si nu este ușor cu dieta dar m-am obișnuit oricum !
      Te pup si sper sa ma mai vizitezi…

Lasă un răspuns

