In memoriam…


DRAGA MEA PRIETENA…


As fi dorit sa nu iti scriu aceste randuri pentru ca dealtfel nu ti-am scris niciodata, am vorbit si discutat mereu foarte deschis si fara perdea insa acum iti scriu…o fac pentru ca nu iti mai pot vorbi…pentru ca nu mai esti.

Ai lasat -o pe urata asta sa invinga, ai lasat-o sa preia controlul asupra vietii tale insa stiu ca nu mai puteai, stiu ca nu mai faceai fata durerii si suferintei, stiu ca ai luptat cu dintii in ultimii 3 ani, stiu tot pentru ca ti-am fost aproape mereu si am incercat sa „lupt” un pic langa tine si cu tine.

Ai fost o femeie puternica, ai crescut singura un baiat care a devenit om fara sa vrea, a devenit un barbat in acest ultim an crunt , un barbat, dealtfel singurul adevarat din viata ta care te iubeste neconditionat…atat de puternica ai fost incat ai reusit sa ii spui ca trebuie sa fie tare dupa ce tu nu vei mai fi, ai reusit sa ii spui ca, pentru a trece usor peste aceasta durere, cel mai bine ar fi  sa se inchida intr-o camera pentru 3 zile si 3 nopti in care sa planga cat poate…si dupa ii va trece.

Eu nu as fi fost atat de puternica.

Imi pare rau ca sunt departe in ziua ultimului tau drum, imi pare rau…ti-as fi adus o floare care iti place tie. Insa nu, cat p’aci  sa uit ca ai cerut in mod expres sa nu primesti flori in aceasta zi.

Mi-e dor de tine deja, mai aveam sa iti povestesc , mai aveam de facut multe impreuna…insa…

Dumnezeu sa te odihneasca in pace draga mea prietena!

Lasă un răspuns

