Melanzane alla parmigiana…


Dragilor…nu imi vine sa cred ca scriu dupa 3 luni…mi-e rusine…dar din martie am un ritm infernal la servici si imi este foarte greu sa scriu! Intre timp adun retete of course si am deja vreo 4-5 de publicat in perioada urmatoare, insa sper sa le pot publica pana plec in vacanta pe 26 august (pe 25 vom fi nasi in Romania si de pe 27 ne incepem vacanta!!!!).

Deci…dupa scuzele de rigoare, iata-ma cu o noua reteta de vara, estiva, gustoasa si foarte sanatoasa. Noi suntem fani inraiti al acestui fel si asa i-am molipsit si pe prietenii nostri, in special romani🙂. Azi am celebrat ziua sotului meu si am avut o gramada de feluri, am avut mult vin de baut (atat rosu cat si alb) si am avut persoane superbe langa noi – ma refer in special la 2 persoane revazute dupa aproape 20 ani, este atat de frumos sa revezi persoane dragi dupa multi ani…

Incep cu ingredientele:

– 4 vinete

– 8 mozzarelle

– 2 cutii de rossi pelate (conserve)

– ulei de masline

– un catel de usturoi

– sare

– piper

– 200 gr. Parmigiano ras

Se taie vinetele rondele si se fac in tigaie (fara ulei) sau pe gratar- reteta original spune ca vinetele trebuie sa fie prajite insa in versiunea noastra, acest fel devine mai usor facut asa in tigaie sau la gratar…

Dupa ce ati calit vinetele, faceti clasicul sos de rosìi  – usturoi, ulei, rosii taiate cubulet (din conserva), busuioc si un pic de sare si piper (Varf de cutit). Intre timp, taiati rondele mozzarellele  si radeti parmigianul.

Luati o tava mai adanca si ungeti cu ulei de masline…adaugati deasupra sosul de rosii, dupa care un strat de vinete si mozzarella, parmigiano si iarasi sos de rosii. Repetati operatia de 2 – 3 ori maxim (similar cu lasagna – dar lasagna este o alta poveste).

La sfarsit adaugati parmigiano ras deasupra si dati la cuptor (incalzit in prealabil la 180/190 grade) pentru 25 minute.

Scoateti Parmigiana si serviti-o calda asa cum vedeti la noi in farfurii…este delicioasa, gustoasa si foarte buna de servit vara.

Promit ca voi scrie foarte curand…urmeaza Salata de caracatita cu cartofi nature si Spaghetti al pesto. Sper sa continuati sa urmariti acest blog, am in gand sa scriu mult in urmatoarea perioada.

Va pup, va multumesc anticipat si va urez VOT PLACUT (asta in cazul in care veti vota).

O seara buna va urez din caldul Milano…

3 thoughts on “Melanzane alla parmigiana…

  1. Bine ai revenit! o rețeta delicioasa! De curând am încercat și eu ceva tot vinete la cuptor, dar în alt gen făcute. Se pare ca toată lumea e moarta după vinete!

Lasă un răspuns

