Un mic pranz delicios de sambata…


Asa…pe fuga…nu prea am avut timp sa public zilele astea, fir-ar sa fie din cauza timpului!!!

Azi sunt foarte rapida, doar un post scurt cu ce am mancat azi la pranz…nu am rezistat sa nu pun poze si sa nu impartasesc si cu voi aceste delicii! Am mancat rosii cu branza Burrata si cu prosciutto crudo mai ales ca timpul primavaratec (15/20 grade) ne imbie la mancare proaspata si mai „usoara” intr-un fel.

Burrata este originara din Puglia ca si zona/regiune din Italia si nu este acelasi lucru cu mozzarella. Este o branza proaspata, cremoasa si un pic mai calorica…insa macar de 2-3 ori pe an neaparat o mancam!
La acest pranz am gustat branza cu rosiile „inima de bou” cu un pic de ulei de masline extravirgin + prosciutto crudo si paine originara tot din Puglia – painea „altamura” care isi ia numele de la un mic sat di Puglia. Aceasta paine imi aminteste de painea de la tara pe care o facea bunica mea…

Va las in compania pozelor, va urez un weekend cat mai placut si ne auzim in aceste zile cu un nou articol pe care il am in vedere (evident, o reteta).

Ciao ciao  si pofta buna…:) 

PS – anul acesta am ales sa mergem in vacanta chiar in Puglia, mai bine zis in tocul cizmei…adica zona SALENTO, extraordinar de frumos, plaje si apa spectaculoasa, peisaje de vis, mici orasele cocotate pe stanci…visam deja la burrate si la cat peste vom manca, la vinul pe care il vom bea si cate locuri vom vizita…Poze aici si aici.

5 thoughts on “Un mic pranz delicios de sambata…

  1. Neata! Curios dar cam astea mancam si eu dimineata in Spania…acum ma rezum la bruschette cu branzeturi romanesti si un cocktail de fructe…
    Azi gatesc si mancare chineazsca si romaneasca, o sa pun mai tarziu pozele
    Sper ca ati mancat cu pofta!🙂
    O sambata frumoasa!

  2. Pingback: Jurnal de vacanta in Salento… « DELICII

Lasă un răspuns

