Cum ies la cautari pe Goagal


Cautare pe google…

Asadar am hotarat sa public in sfarsit o lista cu multe din cuvintele cheie care imi identifica blogul…bine mai mult decat majoritatea sunt legate de bucatarie, retete, paste, spaghetti, dulciuri samd. Insa am constatat cu mare uimire sa gasesc si altfel de cuvinte…voi incepe cu lista pe care am facut-o:

risotto cu ciuperci   – hmm bun si da am publicat un post (2 de fapt) de risotto

carne de vita la cuptor  – un clasic dealtfel, era normal sa ies la cautare🙂

vacanta cu peripetii   –  incepe sa sune a blog de vacanta si idei de vacante

retete paste italiene   – doar e un blog inspirat din bucataria italiana…:)

anghinare preturi     – nu stiu preturi la anghinare si nici nu am publicat…

delicii dulci    –  yummy, am 2 retete de prajituri, merge

vacanta cu peripetii online    – ok, se configureaza un blog de vacanta, insa ONLINE

unde gasesc cuperci in rominia  – pai se gasesc la munte, la magazin…

carne calitatea pozei mare si buna        – ???

motani grasi    – ok, blogul isi schimba culoarea, acum vorbim de motani

exista o universitate gastronomica in lume  – ma bucur sa ies la asa cautari, clar!!!

culoarea untului  – oare cineva se indoieste de culoarea untului?

mancare motan   – ok, revine motanul

motan pufos  – da, motanul este si gras si pufos…seamana cu al meu!!!

cat costa o sticla de vodka in gaia – hai ca la preturi chiar nu ma pricep, cand anghinare, cand vodka

poze craciun share  – hmmm…nu miroase bine, deci pozele se copiaza, asa-i?

mai incet cu prosecco  – asta imi aminteste de soacra-mea  cand ii spunea socrului meu sa bea mai putin / ii spunea  ca acum nu mai are voie sa bea

imagini de craciun pentru calculator – ok, clar pozele sunt copiate

cat pisoiul nazdravan   – gata, trebuie sa refac tematica blogului, nu mai tine

ce sa iau de durere de masea -are infectie  – ehhhhh si eu am avut infectie si nu am stiut ce sa iau

retete peste cami gospodinaCamiiiiiiiiiiii, ai iesit la cautarile mele!!!

filme cu motani nazdravani  –  am mai spus sus, motanii vor deveni noul meu subiect de blog, voi ce ziceti?

am fost in gaia  – eh na??? si eu am fost si?

cat costa o sticla bautura in gaia ?  – ok, preturi nu stiu mai ales cele din cluburi. Iar iese Gaia

jack daniel’s pret bamboo  –  in Bamboo nici nu am fost nici  nu stiu preturi

cristina cioba  – imi cer iertare dar nu stiu cine este Cristina Cioba

http://www.delicii.wordpress.com – wow, cineva a cautat special blogul meu

am voie cu amandine in bagajul de mana – ?????? eu habar nu am. Voi? cu eclere se poate?

voi in rest ce faceti  – noi facem bine, voi?

motanul iubitor  – cred ca de fapt e motanul meu care noaptea cauta pe Goagal ca sa mi se ridice statisticele

pacat ca visele , deseori ramana doar vise !  – eh…pacat asa e insa sintagma e scris prost! Jur ca eu nu am scris asa

lasagnia reteta you tub ecum face mama   – ?????

pisoi nemernici – hai nici chiar asa, PISOI NEMERNICI???

de cand se muta pe otopeni wizz air ?   – nu stiu, voi aveti idee? ca ma intereseaza si pe mine

150 de lei sticla in bamboo  – iata cat costa sticla in bamboo

poze cu batonel.eu  batonel!!! si tu ai iesit la cautari

dorada la cuptor reteta blog Ioana  – si Ioana a iesit la cautari!

cat costa o sticla de vin Barolo – hai ca m-a prins, aici stiu pretul  ca doar e vinul meu preferat

Deci concluzia este asta: trebuie sa refac tematica blogului, eventual sa imi deschid un altul despre preturi in cluburi, altul despre pisici/motani etc , voi continua insa cu cel de bucatarie si voi pune mai multe poze! Ca sa aiba si altii de unde sa se inspire🙂. Sper sa nu va fi plictisit acest articol, sper ca v-a facut sa zambiti un pic!

Voi cum iesiti pe Goagal? Hai ca e distractiv rau!

SURSA POZA – Google

8 thoughts on “Cum ies la cautari pe Goagal

  1. Ha, ha, sunt haioase si ale tale!🙂 Explicatia cu pozele e simpla, ele aparand pe net, vizitatorul cand da click pe ele, ajunge implicit si pe blogul tau din curiozitate.🙂

    • stai ca faza cu pozele am inteles-o!!! ideea este ca am iesit la cautari gen ” imagini de craciun pentru calculator” sau „poze craciun share”…
      Aici e clar, sau nu?

      • Pai sunt incurcate bine itele internetului, eu nici macar n-am scris toate cuvintele-cheie la mine. Unele sunt de groaza, nu puteam sa le public.🙂

Lasă un răspuns

