Aperitive de sambata seara…


In seara asta avem oaspeti…si am pregatit vreo 4 aperitive/antipasti si o lasagna. Trebuie sa va dezamagesc insa lasagna nu o pot publica acum deoarece sotul meu scump a facut sosul de lasagna ieri seara cand eram la servici si bineneteles a uitat sa faca poze. Voi face insa o poza cu lasagna si o voi publica…si promit ca data viitoare cand vom gati lasagna, voi publica reteta cu tot cu poze.

Ca si antipasti, am avut vreo 4. Azi va voi prezenta unul din ele, cel mai simplu posibil pe care l-am facut vreodata. Se numeste (denumirea data de noi) „Saculeti de bresaola cu branza philadelphia”.

Bresaola este un  muschi de vita uscat si usor afumat. Am feliat bresaola (se gasesc si deja feliate) foarte subtire insa sunt convinsa ca puteti folosi si Prosciutto crudo. 

Ingrediente:

– bresaola (sau prosciutto crudo)

– branza philadelphia

– arpagic

Eu am cumparat arpagic verde si am lasat deoparte vreo 20 de fire pentru a lega saculetii. Restul le-am tocat marunt si amestecat cu branza philadelphia. 

Dupa ce totul s-a amalgamat bine, am luat feliile de bresaola si am pus o lingurita din compozitie pe fiecare felie.

 Le-am rulat ca pe niste mici clatite si le-am legat cu un fir de arpagic. Daca feliile de bresaola sunt mai mari le puteti lega ca un saculet…de fapt eu asta am vrut insa erau prea mici taiate si atunci am facut altfel. In orice caz le puteti rula sau lega si le serviti asa cum sunt!!!

Absolut delicioase!!! Simple de pregatit, au un aspect destul de frumos si fac un aperitiv extraordinar de gustos!  Vi le recomand in orice ocazie dar mai ales cand aveti invitati si doriti sa ii si impresionati!

Zilele viitoare voi publica si celelalte antipasti pe care le-am pregatit (spuma de spanac in fondue si tort sarat de dovlecei verzi la cuptor).

Va urez pofta buna si un weekend cat mai frumos! Ahhhhhhhhhhh…si va las o poza cu un aperitiv romanesc surpriza pentru invitati – slanina cu ceapa! 

15 thoughts on “Aperitive de sambata seara…

  1. foarte frumos sa vedem si cat e de gustos🙂 daca te intereseaza sa intri intr-un grup in care sa postezi cele mai interesante retete ale tale te astept in grupul „Bucatari de Romania” pe FB sa dezvoltam impreuna ceva frumos.

  2. Eu prefer slaninuta cu ceapa, pentru ca nu mananc vita si combinatia intre carne si lactate mi se pare destul de dificila , desi arata minunat! Sper ca v-ati infruptat cum trebuie si pentru noi!!!!!!:)Astepta, restul retetelor!

    • sigur ca da …cat de curand! Sa stii ca nu reusesc deloc sa comentez pe blog-ul tau…mi se dau litere de verificare pe care le scriu dupa care imi iese mereu mesaj ca am introdus gresit totul…poate ar trebui sa scoti cuvintele de verificare…chiar nu inteleg de ce nu ma lasa.:(

  3. Pingback: Muschi de vita in foietaj cu pancetta si arome | DELICII ITALIENE

Lasă un răspuns

