Vacanta cu peripetii


La multi ani tuturor!

Stiu ca scriu dupa o lunga perioada de absenta dar am fost in Romania pentru 9 zile circa in perioada Revelionului. Si din 9 zile, 5 le-am petrecut cu febra/frison/tuse si cu medicamente la greu…colac peste pupaza mi s-a declansat si o infectie la o masea tratata acum vreo 6 ani si sa vezi ce falcuta umflata aveam si ce dureri!!! Azi am terminat antibioticul in sfarsit si sper sa nu se intoarca infectia curand…trebuie sa ma duc la dentist neaparat! Numai ca diferenta de preturi din Italia fata de Romania este foarte mare – radiografie in Romania 5-6 euro, aici 100! Ma rog, sanatatea este importanta si trebuie tratata.

Deci Revelionul l-am petrecut intr-un „club” din Centrul istoric care se numeste Rococo.

Nu il cunosteam, de fapt nu prea cunosc cluburile in Bucuresti (s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie) si am mers pe mana sorei mele care s-a ocupat de tot. Nici ea nu fusese acolo si tot prin prieteni a facut tot. Ma rog…am platit 250 lei de persoana si aveam open-bar si bufet toata noaptea (asa era publicizata seara de Revelion). Am ajuns la ora 22.30-23.00 circa si  nu mai era bufet deloc…sau era dar consta in: 2 platouri mici mici cu salata boeuf si de vinete, cateva feliute gen Bake-rolls cu pate deasupra sau crema Philadelphia si cam atat…nu au mai adus nimic toata noaptea…nu spun ca de revelion trebuie sa bagi in tine ca un porc dar din moment ce ti se spune ca suma pe care o platesti echivaleaza cu open/bar si bufet toata noaptea, te astepti sa fie asa. No way!

La ora 23.50 vine la noi una dintre fetele de la bar (foto cu tipa mai jos) ca sa ne intrebe daca dorim sampanie la ora 0.00 pentru a ciocni intrarea in Noul An! Voi ce ati raspunde? Normal ca doream sampanie ca doar e Revelion! Ah…bine, nici o problema doar ca trebuia sa platim 150 lei sticla!!!!!!!! Whatttttttttttttttt???? Da, sampania nu era inclusa in pretul platit. Atunci eu m-am intrebat: oare ce includea pretul platit?

O sticla de Jack Daniels , una de vodka si 2 de suc de mere? Ca altceva nu am vazut pe nici o masa. Ah, si la 3 noaptea au adus cateva eclere amarate si 5 amandine…pfew! Mi s-a parut cea mai mare jecmaneala posibila si sunt convinsa ca nu a fost singurul loc din Bucuresti in care oamenii au patit-o (am auzit si altele, gen in Bamboo unde masa rezervata costa € 1500 dar fara bautura). Insa eu ma intreb: oare de ce totusi cluburile care jecmanesc sunt pline mereu si lumea nu se plange? Ar fi trebuit sa comentez pe pagina de facebook Rococo insa sunt convinsa ca m-ar fi banat…chiar daca nu mai intereseaza deloc acest aspect! Ma rog, am ramas cu un gust amar chiar daca overall a fost dragut si ne-am distrat intre noi, am dansat, sotul meu a avut si febra vreo 2 ore si era cat p-aci sa plecam. De la febra asta mi s-a tras si mie dupa dar si familiei mele…asta e, vacanta cu peripetii si febra!

In rest as fi vrut sa fac o groaza de lucruri, sa ies si sa ma intalnesc cu Cami si Iolanda (miresici) si pe aceasta cale le rog sa nu se supere pe mine🙂 insa am iesit doar de vreo 3 ori, printre care intalnire dupa 18 ani cu fostii colegi de liceu si o iesire in Gaia Boutique sambata seara. Restul zilelor in casa la pat🙂. Ah si am fost si la nasii nostri iubiti.

A fost o vacanta frumoasa oricum, am avut ocazia sa stau cu familia si asta este foarte important pentru mine mai ales ca ii vad cam de 2-3 ori pe an. Am mancat dar nu prea mult din cauza ca nu puteam (cand febra, cand maseaua), ne-am odihnit insa pentru ca am dormit la greu – medicamentele iti dau si starea aceea de somnolenta- iar plecarea inapoi la Milano a fost cam trista. Ultima peripetie: Wizzair ne-a comunicat sa venim cu 3 ore inainte pentru ca din cauza cozii imense la controlul pasapoartelor, dureaza ceva si ca sa nu intarzie avionul e mai bine sa facem asa. Ne-a fost greu sa ne trezim la 3 noaptea dar asta e…ne-am conformat cu regula pentru linistea noastra. Pacat ca nu toti calatorii au facut ca noi…au venit tot cu ora inainte si din aceasta cauza au platit si oamenii care au respectat regula (ca noi). Am asteptat intarziatii cam 3 ore, am crezut ca murim de nervi si oboseala! Dar daca Wizzair ne comunica sa venim mai devreme (comunicarea o face la toti calatorii nu doar noua ca suntem mai cu mot), de ce CEILALTI NU RESPECTA REGULILE? De ce sa sufere 40 persoane pentru 80 care vin cand vor ca deh…de ce sa se scoale la 3 dimineata? O sa imi spuneti – asa e cu low-costurile, cat dai atata face! Eh, nu e chiar asa, cu toate ca a fost un zbor considerat low cost, noi am platit un pret foarte mare ca l-am luat cu 3 saptamani inainte (600 euro in 2 persoane) asa ca nu a fost deloc pret de low cost. Si ma uitam la cei care faceau imbarcarea pentru alte destinatii (in timp ce asteptam) si nu va imaginati cata lume venea cu bagaj de mana burdusit si cu dimensiuni care depaseau cu mult cele impuse de companie…si sa ii vedeti ce scoteau si aruncau si se enervau pe tipele de la check in! Pai de ce sa se enerveze? Ei iti dau voie cu o mica valiza de mana cu anumite dimensiuni care sa nu depaseasca 10 kg. Tu iti iei una mai mare, plus geanta de mana de 5 kg si tot  tu esti nemultumit/a. Si din aceasta cauza, plateau  60 euro acolo pentru ca nu le luau bagajul de mana decat imbarcat ca bagaj de cala…deci pentru a nu plati 30 euro dus si 30 intors cand au cumparat biletul, au platit „amenda” la plecare care a facut cat plata unei valize dus-intors cu o capacitate de 30 kg (la wizzair asa e). Si asta, impreuna cu faptul ca Wizz a asteptat toti intarziatii, a afectat atat imbarcarea cat si plecarea avionului la ora stabilita…Unde ati vazut voi ca o companie de zbor sa ii astepte pe cei care intarzie??? Vi se pare normal? Ce, trenul asteapta? Chiar nu am inteles aceasta politica. Am ramas si de data asta cu un gust amar si probabil voi folosi alte companii datile viitoare dar cu plecare din Otopeni ca acolo nu se intampla asa (cel putin asa cred).

Hai ca am ajuns acasa, am cateva zile libere si de luni incep iar munca. Abia astept🙂. Si incep iar sa scriu si sa comunic si cu voi pentru ca mi-ati lipsit🙂

Voi cum ati petrecut vacantele? Revelionul? Ati avut si voi parte de „ghinioane” ca ale mele? Va astept cu feedback-uri si va urez un An plin de impliniri si succese asa cum imi doresc pentru mine!

15 thoughts on “Vacanta cu peripetii

  1. Asa cred ca a fost peste tot in cluburi in seara de Revelion..:)
    La voi a fost bine!! La noi sampanie era 500ron sticla…doar ca bufetul ala chiar a fost open pana pe la 4 cand au venit parjiturile..
    Asteptam retete delicioase la inceput de an!! Succes

  2. ai trecut prin ceva peripetii nu gluma, Lore! si toate comasate intr-un timp relativ scurt. acum 4 ani si eu m-am ars de revelion cu o serata de club cu pretentii. de atunci, sa nu mai vad cluburile! ne strangem la cineva acasa sau inchiriem o cabana – dar in nici un caz nu-i mai las pe altii sa hotareasca ce si cand mincam/ bem.

  3. Ce nemernici astia cu clubul lor, incredibil! De fapt ce zic incredibil, in Romania nu ma mira😦. Ar fi meritat totusi sa faci o plangere la OPC, ceva, macar online…

    • eh Ioana…pai ce plangere sa fac? imi vor rade in fata zicandu-mi ca eu am ales sa platesc…oricum nu conteaza, chiar nu mi-au schimbat viata acei bani, ar fi culmea…insa era vorba de principii…o seara buna!

  4. Welcome back! Chiar ma gandeam zilele trecute ca nu ai mai scris de mult timp🙂
    Imi pare rau pt aventurile pentru care ai trecut dar din pacate cred ca asemenea lucruri nu mai mira pe nimeni aici. In Romania se intampla oriunde mergi astfel de chestii si cred ca socul este si mai mare atunci cand te intorci dintr-o tara in care ai stat ceva timp si te-ai dezobisnuit sa mai treci prin aventuri de astea neplacute..Sa speram ca macar din urmatoarea vacanta o sa ne povestesti numai de bine ^_^

  5. La multi ani!

    Ce coincidenta si eu am fot racita moarta in vacanta de sarbatori din Romania :((! Foarte urat sa fii bolnav fix in vacanta! Vorbesti de peripetii…stai sa-ti zic: gripa, antibiotice, medic, priet pierdut pasaport, modificat rezervare avion, platit o caruta de bani in plus, facut pasaport, platit taxe….siiiiii gasit pasaport dupa!!!

    Referitor la Revelion…eu m-am convins de ceva vreme sa nu mai dau prin cluburi, restaurante sau pensiuni in perioada sarbatorilor datorita jecmanelii. Mai bine acasa sau o mica petrecere cu prietenii, pana la urma nu este doar un inceput de an…Nici eu nu m-am distrat prea tare anul asta, dar asta a fost din cauza gripei.

    Iar despre Wizz Air…nu am calatorit niciodata cu ei si sper sa nu o fac vreodata (doar cu Blue Air). Siu ca uneori cand esti in graba sunt mai ieftine low-costurile, desi ai dreptate daca il iei cu putin inainte biletul numai low cost nu este. Eu in general imi planific calatoriile din vreme si imi iau bilet la o companie serioasa, cel putin calatoresc confortabil.

    Un 2012 plin de impliniri iti doresc!!!!

    • ahhhhhh…ce coincidenta!!! Insa sa stii ca am folosit si Blue air si am schimbat cu Wizz din cauza serviciilor! Asa ca…sunt cam le fel toti. Erau si cei de la Blue acolo si ei au asteptat intarziatii mai mult decat wizz, cred ca au depasit 3 ore asa ca sunt toti la fel. Din contra cu Wizz am fost mereu mega multumita in afara de acest episod trist…am facut reclamatie pe site si sunt tare curioasa daca imi vor raspunde.
      Referitor la Revelion, e prima oara cand fac in Club si nici ca voi mai face! Am zis sa facem si altceva si de aceea am ales club dar am jurat ca a fost ultima oara.

      La multi ani si tie si numai impliniri iti doresc!!!

Lasă un răspuns

