All I want for Christmas is…


Aha…deci…VOI ce va doriti de Craciun?

Stiu, este un post probabil deja clichè, toti au postat si posteaza inca articole similare atat pe bloguri cat si prin ziare si reviste insa am zis sa scriu si eu unul. Poate ca dorinta de a vedea in sfarsit (din nou) Craciunul imi transmite energia pozitiva necesara in aceasta perioada. Chiar daca trec prin momente un pic mai „speciale” (sa spun asa) din punct de vedere profesional.

Ok…de Craciun eu mi-as dori mai multa liniste si pace (pentru mine) de care stiu ca voi avea parte oricum din 2012. Imi doresc un bebe pe la anul si mai mult decat atat (wow cate dorinte am, asa-i?) as vrea sa dau mai mult decat am dat pana acum. In general. Dar si in particular. In general oamenilor de langa  mine (familie, prieteni, cunostinte, OAMENI) si in particular sotului meu pe care il iubesc enorm si care imi lumineaza viata si sufletul ca un soare…da, ca un soare (alt clichè? Nu….e viata mea). 

Ah…si as mai vrea ceva: as vrea sa incerc sa imi traiesc viata in prezent…des imi fac vise, sperante, idei pentru urmatorii ani si nu e bine. Nu e bine pentru nimeni pentru ca, traind in viitor, uiti sa traiesti prezentul si te proiectezi intr-o dimensiune de tine imaginata care deseori ramane doar IMAGINATA. Mie imi place sa visez…oh da…sunt o visatoare innascuta insa imi place si sa traiesc in lumea pe care impreuna cu jumatatea mea am creat-o. Imi plac lucrurile simple, imi place sa beau un pahar de vin rosu si sa stau la povesti cu prietenii, imi place sa il privesc pe sotul meu cum gateste, imi place sa ma trezesc in fiecare dimineata cu cafeaua aburinda la pat (cum dealtfel se intampla de cand suntem impreuna) si sa o sorb impreuna cu el, imi place sa „devorez” un tiramisu pe nerasuflate, sa merg in Sardinia (si nu numai) in vacanta, imi place sa citesc bloguri, imi place sa ma joc cu nepotelul meu iubit, imi place sa imi revad parintii cat de des pot, imi place sa ascult muzica, imi place la Moeciu, nu imi place DIETA!!!

Da, astea sunt momentele pe care vreau sa le traiesc si mai intens de acum inainte…pentru ca astea sunt bucatile care alcatuiesc puzzle-ul fiecaruia. Si pentru ca peste cateva zile vine Craciunul, imi doresc nespus de mult sa imi aduca si mai multe bucati de puzzle ca sa am timp un an intreg sa le tot potrivesc. Si ca pana la Craciunul viitor sa fiu gata pentru altul…:)

Caci pana la urma nu asta ne dorim toti? Un puzzle complet?

Deci…voi ce va doriti de acest Craciun? Ce va doriti cel mai mult?

P.S.  – ahhhhhhhhhhhh, evident as vrea si o pereche de pantofi pe care am pus ochii mai demult.

Va dedic o melodie ca sa fim in ton cu postul pe care l-am scris🙂.

12 thoughts on “All I want for Christmas is…

  1. Imi doresc atat de multe incat nici macar nu le pot exprima. Din cauza asta mi-as dori sa gasesc puterea si cuvintele ca ceea ce-mi doresc sa apara, auditiv si vizual. Da…asta imi doresc eu de Craciun.
    Bafta cu „proiectul bebe” , sa fii la fel de fericita pe cat pari din cuvintele scrise aici si sa ai parte de multa inspiratie. Vei avea liniste cand te vei impaca cu tine. Viseaza, asta ne tine in viata si fa asa cum spune Brenciu” fac ce-mi spune inima”. Numai asa vei reusi sa traiesti in prezent, sa iubesti trecutul si sa savurezi viitorul.
    Parerea mea.😛

  2. Frumoase visele tale, sperante si ganduri actuale. Va doresc sa se realizeze nu doar ce ai scris, ci orice v-ati dorit si chiar mai mult de atat! Dupa cum ti-ai dat seama, toate vin si se fac la timpul lor, sa speram ca rezolvarea sa fie intr-un timp apropiat. Sa auzim numai de bine!🙂

    • Cu siguranta toate se fac la timpul lor. Mersi de vizita si de sfaturile pe care mi le-ai dat in legatura cu pozele…o sa aplic in viitoarele galerii pe care le voi pune. Azi iar nu am facut-o insa cat de curand🙂

  3. In primul rand ma bucur ca te-am cunoscut, ca ti-am fost de ajutor uneori si poate ti-am mai stins dorul de „acasa”. Iti doresc o viata frumoasa si sa te bucuri de fiecare clipa a prezentului. Eu am ajuns la perioada in care-mi doresc numai sanatate, sa pot sa calatoresc cat mai mult si sa bucur prietenii virtuali cu retete simple si delicioase. Te pup si Craciun Fericit!

  4. Sper sa ti se indeplineasca toate dorintele! Eu imi doresc sa fiu cel putin la fel de fericita ca acum plus o lista de lucruri materiale :)) dar binenteles nu sunt neaparat necesare doar daca considera Mosul ca le merit :))))

  5. Pai iti doresc sa iti aduca mosul tot ce ai enumerat mai sus!!!

    Cel mai mult pentru anul viitor imi doresc….un bebe (sper sa vina cat mai repede)!!! In rest sanatate, liniste sufleteasca si dragoste …ca restul lucrurilor materiale (am si eu aici o lista) vin ele usor usor…rabdare sa avem!!!

    • Este cam ceea ce imi doresc si eu si ce ne dorim de fapt toti pana la urma…liniste sufleteasca, dragoste, sanatate…restul vin de la sine iar in ceea ce priveste partea materiala si aia se face🙂 Craciun fericit iti doresc!

  6. Ce dorinte frumoase ai… Eu nu-mi mai doresc nimic deosebit de ceva timp, am lasat lucrurile la voia intamplarii si incerc sa le iau asa cum vin. Bine, mint. Poate imi doresc un an in Paris🙂

    • Pai Vulpitza iti doresc din suflet sa ti se indeplineasca visul si sa mergi un an la Paris.Multa rabdare sa avem ca visele pana la urma tot le indeplinim.
      Sarbatori fericite🙂

Lasă un răspuns

