Un motan mancacios


Azi am hotarat sa public un post scurt despre motanul meu cel nazdravan care ieri seara m-a cam suparat. Da este un nazdravan si un siret cu siguranta si de multe ori ne cam „supara”.

Se numeste Michu (in italiana Micio inseamna pisoi/motan deci e ca si cum l-am numi Pisoi in romana …lol) si l-am cules acum vreo 4-5 ani din apartamentul unei persoane care pur si simplu l-a lasat acolo singur. Un vecin al acestei persoane lucra impreuna cu mine si mi-a povestit cum a fost abandonat  in casa (acea persoana era in chirie si a plecat de la o zi la alta) asa ca, impreuna cu sotul meu am hotarat sa il luam noi, macar temporar pana ii vom gasi o familie. Temporar de aproape 5 ani ca din momentul cand l-am adus, nici ca ne-am gandit sa il dam. Ma rog asta ca o paranteza. Cand l-am adus acasa era slabut saracutul, sigur nemancat dar si speriat…avea momente de exemplu cand pur si simplu sarea de pe sofa cu rapiditate si incepea sa alerge prin casa. Era amuzant rau, noi ne distram cand il vedeam insa dupa am aflat ca stapanul motanului era un drogat si in perioada in care l-a abandonat in casa, cei care l-au gasit, au gasit si urme de cocaina, marijuana si alte prostii de acest gen deci sigur in momente de criza de foame, lingea pe unde putea –  a stat in casa cam 2 saptamani singur. Am dedus abia atunci ca motanul nostru era in perioada de dezintoxicare! Hai ca nu ati mai auzit de asa ceva, asa e?…nici noi pana la el. Ma rog…si-a revenit, s-a integrat perfect, este un „micio” dulce si foarte foarte iubitor, nu reuseste sa se dezlipeasca de noi nici macar cand vrem si noi ca toti oamenii sa ne uitam la un film di deschidem sofa in sufragerie…vine direct intre noi si cat de incomod ar sta el intre noi, nu ar pleca nici mort. Dimpotriva, de multe ori ocupa el sofa si se uita singur la televizor si ca sa ma credeti va pun o poza.

Ce sa mai, una peste alta este un pisoi adorabil, face nazbatii dar nu prea multe, e tare lenes, raspunde la nume cand il chemi ca un catel  (noi glumim si spunem mereu ca e un catel deghizat in pisica pentru ca prea se comporta ca unul) , nu a zgariat niciodata pe nimeni si colac peste pupaza ii este frica de soricei. Hahhahahahah…nici la asta nu va asteptati, nu-i asa? Da,  odata l-am lasat 2 saptamani la o prietena (cand am plecat in vacanta) si ea are un mic dar foarte mic, hamster. Ii era o frica de el (pisoiului meu de hamster nu viceversa) si nu se apropia niciodata de cutia unde locuia soricelul.

Asa, acum aveti o idee de cum este motanelul nostru. Ah, mananca bine si a devenit mai grasun, nu am ce sa ii fac, probabil sunt hormonii pe care ii contine mancarica pisicii. Nu mananca deloc mancare de a noastra cat de mult am incerca noi ci doar de a lui  – uscata sau nu. Si dimineata ii dau o punguta de mancare gatita Kitty sau similara de 50 gr si ii pun si mancarica uscata (croccantini cum le spunem noi) intr-o farfurie. Si pana seara asta mananca. Buuunnn! Ieri dimineata am facut la fel insa cand m-am intors seara acasa, ce credeti ca am gasit in sufragerie? Punga de croccantini (biscuitii lor uscati) tarata pana in mijlocul camerei si cu o gaura in ea.

In cateva cuvinte – murea de foame ca noi suntem niste stapani nemernici si s-a dus singur sa-si ia punguta. Stie unde este, tocmai intr-un dulap sus in bucatarie insa pentru dl. Michu nu este o problema: a dat cu laba , a dat jos din dulap punga si a tarat-o in sufragerie facandu-i o gaura pe unde sa manance! O sa va intrebati de ce a adus punga in sufragerie! Si eu ma intreb de ce, ca doar putea sa o lase in bucatarie…chiar nu stiu sincer. Poate pentru a ne sublinia faptul ca lui ii este foame si ca trebuie sa avem mai mare grija de el! Mai mare????? Pai doarme intre noi, se plimba in fiecare noapte de pe o spinare pe alta, sta closca pe burta mea, dimineata dau nas in nas cu el, nu ne lasa sa ne uitam cum trebuie la un film, intra in baie si cand stam dom’le sa ne facem si noi nevoile si tot el are de zis? Pai cine comanda? El sau noi? Hmmm…am dubii in acest moment. Binenteles ca m-am ratoit la el si era cat p-aci sa-i ard una insa el a fugit si s-a ascuns pentru a inteles ce a facut. Unde s-a ascuns? In patutul lui…

Am fost un pic suparata cu el si de aceea am publicat acest post. Si cum ii voi da share pe facebook si cum dl. Michu are cont personal pe facebook, cu siguranta va citi si el acest post si va incerca sa caute scuze. Voi sa nu il credeti va rog!!! Cami, tu intelegi perfect asa-i?

16 thoughts on “Un motan mancacios

  1. Cat am locuit in Spania am adoptat si eu o pisica fantastica, siameza, care era stapana casei. Mai recent le-am plasat parintilor o pisica negra ca taciunele sa o tina pe post de nepot( pana una alta). E o simandicoasa ce nu mai vezi . Cred ca toate matele sunt la fel…geniale! :)) Sa-ti traiasca!

    • da…pisicile asa sunt. Dar sa stii ca unele sunt si rele, nu-s iubarete si reci, am intalnit stapani cu asemenea pisici…nici sa o mangai nu puteam! In schimb motanul nostru sare in brate la toti si nu mai pleaca, e ca un „pisoi de plus”🙂

  2. da…si eu am avut catel mereu si mai mult am fost pasionata de catei insa de cand il am pe Michu , un pic am devenit pasionata si de pisoi…bine, de fapt de el care zici ca e un catel deghizat in pisica la cum se comporta🙂

    • da cami…cine stie cat o fi patimit :)!!! Insa am ramas blocati cand am auzit despre fostul proprietar si cateodata ne amuzam cand povestim despre el, despre faptul ca e un ex dependent :)! Ma rog, e tare haios si scump si ii este foame la greu cam mereu🙂
      Te pup

  3. incepe foarte trist povestea, eu nu-mi permit sa tin un animal pt ca am un spatiu prea restrans si altii isi bat joc de ele, in timp ce unii ca mine ar da orice pt un pet, e foarte simpatic al tau, are semnalmentele lui Al Bundy cand se uita la televizor, sunt curios ce-o intelege de acolo🙂 . Cred ca in sufragerie crede el ca e teritoriul lui si d-aia vrea sa vaneze si sa aduca acolo, arata super, ai grija de el

Lasă un răspuns

